www.amber-road.pl
Waluty:
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Wymagane informacje o dostawie

Informacje o dostawie obejmują imię i nazwisko, poprawny adres, adres e-mail, kod pocztowy i numer telefonu. Jeśli adres lub numer telefonu jest nieprawidłowy, nie otrzymasz przedmiotów, będziesz odpowiedzialny za zgubione przedmioty.

Opcje wysyłki i opłaty

Wysyłanie Twoich zakupów na czas jest dla nas bardzo ważne. Aby mieć pewność, że otrzymasz zakupy tak szybko, jak to możliwe, przedmioty będą głównie wysyłane przez DHL lub EMS. Cieszymy się, że możemy zaoferować międzynarodową wysyłkę do większości miejsc na świecie.

Czas realizacji zamówienia

Wszystkie produkty wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem weryfikacji płatności. W momencie wysyłki otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki z przewoźnikiem i informacjami śledzenia zamówienia.

Uwaga: wszystkie zamówienia są przetwarzane i dostarczane od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za nieprzewidziane opóźnienia, takie jak wakacje lub nieprawidłowe adresy. I zalecamy, aby ktoś mógł przyjąć paczkę. Jeśli nie jesteś w stanie podpisać dostawy w domu, sugerujemy wysłanie paczek do twojego miejsca pracy.

Śledź swoje zamówienie

Gdy zamówienie zostanie wysłane, prześlemy Ci e-mail z kodem śledzenia i wyślemy stronę w ciągu 48-72 godzin, dzięki czemu możesz sprawdzić przedmioty online. Możesz także śledzić swoje zamówienie na stronie Moje konto.

Prosimy pamiętać, że wysyłamy zamówienie tylko za pomocą adresu ZIP CODE, a skrytki pocztowe lub podobne adresy nie są dostępne do wysyłki.

Zamów swoje zamówienie

Czas wysyłki zależy od tego, gdzie się znajdujesz i od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w magazynie. Zwykle otrzymasz przedmiot w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Proszę zwrócić uwagę na swoje konto w dowolnym momencie. Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 15 dni, skontaktuj się z lokalnym biurem pocztowym A.S.A.P. natychmiast. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta; dołożymy wszelkich starań, aby służyć Ci pomocą.

Zapisz się na dostawę

Podpis jest wymagany do dostarczenia. Ale jeśli nie jesteś dostępny, kurierzy mogą spróbować jednego z członków Twojej rodziny. Jeśli Ty i członkowie Twojej rodziny jesteście niedostępni, odbiorą paczkę i prześlą zamówienie następnego dnia.

Podatki i cła

Obecnie wysyłamy produkty do ponad 200 krajów na całym świecie, a większość krajów zezwala na darmowy handel przez Internet i nie pobiera żadnych opłat celnych w przypadku małych paczek wjeżdżających do kraju.

Wszystkie przedmioty w naszym sklepie internetowym są sprzedawane na zasadzie "bez cła", co oznacza, że ​​niektóre odpowiednie cła i podatki mogą zostać nałożone przez niektóre kraje. Klienci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie obowiązujące cła lub podatki, które mogą zostać nałożone na dostawę w kraju docelowym.

Ponadto, jeśli chcesz dokonać wymiany, będziesz również odpowiedzialny za podatki i cła na przedmiot zastępczy.

Powrót